Szint Terület Szabad Telítettség Alaprajz
B épület 1. emelet i 365 m2 80 m2
C épület 1. emelet i 651 m2 330 m2
D épület Földszint i 1515 m2 562 m2
D épület 1. emelet i 479 m2 302 m2
G épület 1. emelet i 409 m2 124 m2
G épület 2. emelet i 303 m2 303 m2
M épület Földszint i 276 m2 276 m2
Szabad terület i 1400 m2 1400 m2

Összesen 5398 m2 3377 m2
Teljes terület 19163 m2 Szabad terület 3377 m2
Zöld minősítés nincs Min. bérelhető terület 25 negyzetmeter
Átadás éve 1980 / Q1 Felújítás éve nincs megadva
Szabad raktárterület nincs megadva Szabad üzlethelyiség nincs megadva
Közös területi szorzó nincs megadva Üzemeltetési díj 2,3 + áram almérő eur-nm-ho
Régió Bp-észak (I., III., IV.,XIII., XIV., XV.ker) - városi
Weboldal www.in-management.hu/ingatlanok/budapest/kiado/nepsziget/
Tulajdonos nincs megadva
Fejlesztő nincs megadva
Üzemeltető nincs megadva

Az érvényben lévő hosszútávú városfejlesztési koncepció a rekreációt és a vízi turizmust támogató részek arányának növelésében látja a Népsziget jövőképét, ami ígéretes fejlesztési potenciállal ruházza fel a jelenleg számos pontján az elhanyagoltság jeleit mutató területet. A Duna angyalföldi és újpesti partszakasza mentén húzódó, a Palotai-szigettel összenőtt 42 hektáros félszigetnek egészen kalandos a története.

Ahogy a nevéből is sejthető, a Népszigetet eredetileg teljesen körbeölelte a Duna. Az 1830-as évek Magyarországán azonban egészen máshogy álltak hozzá a szigetekhez, mint manapság Dubajban, ezért a területet Újpesthez kapcsolták hozzá egy keskeny földnyelvvel a Zsilip utcánál. Az egyértelműen funkcionális okokra visszavezethető döntéssel egy téli kikötő is létrejött az Újpesti-öbölben, a parton üzemet alakított ki a Pesti és Fiumei Hajógyár, a keleti öbölben pedig a Ganz Danubius Hajó- és Darugyár telepedett le.

A lokális iparosodás újabb mérföldköve volt az 1896-ban megépült vasúti híd, ám ez sokakat sokáig nem zavart abban, hogy forró nyári napokon itt keressenek enyhülést a Dunában: a Népsziget nyugati oldalán egészen a múlt század 70-es éveiig működött városszerte népszerű szabadstrand. Az odajutást nagyban megkönnyítette, hogy a vasúti híd déli oldalát gyalogosok használhatták, az északin pedig kerékpárral és motorkerékpárral is lehetett közlekedni – természetesen oldalkocsi nélkül. A Népsziget a Római partnak is komoly konkurenciájává vált: az öböl felőli részen vízisporttelepek nőttek ki a földből, amelyek közül több jelenleg is nyitva van, a nyugati oldalon pedig a gyári üdülők száma növekedett meg. A félsziget déli csücskénél, a Meder utcánál anno egy Rocsó becenevet viselő kishajóval is át lehetett kelni az öblön, ám ez a lehetőség azt követően megszűnt, hogy az eredetileg a vízműveknek épült csőhidat 1975-ben a gyalogosok is birtokukba vehették.

A Népsziget a város fontos zöldterületeként Budapest tüdejének is fontos része, még akkor is, ha csak feleakkora, mint a Margitsziget. Mivel távolabb is van a városközponttól, ezért turisztikai jelentőségét nem is feltétlenül a messziről idelátogatók adják, hanem a negyedik és a tizenharmadik kerületből, esetleg a távolabbi kerületekből érkezők, akik a városon belül keresnek kikapcsolódási lehetőségeket. Ehhez rengeteg fejlesztésre van szükség, mivel jelenleg a Népsziget megközelítése sem egyszerű, tekintettel a pesti partszakaszon uralkodó átmeneti állapotokra, főként a számos felhagyott ipari létesítményre. Ezeknek a funkcióváltása azonban megkezdődött, és feltehetően fel is fog gyorsulni, ami további lendületet adhat a Népsziget turisztikai célú hasznosításának: az egykori üzemek helyén ugyanis többek között nagy lakásszámú lakóparkok épülnek, amelyek a Meder utcától délre 2006 óta épülő lakóépületekkel együtt egy komplett kisvárosnyi embert jelentenek.

A főváros városfejlesztési koncepciója a sport, a rekreáció, a turizmus, a minőségi zöldfelület növelése és az ezekkel összefüggő funkciókínálat bővítését irányozza elő a Népsziget. Ez egyszerre ad kiszámítható keretrendszert a terület funkcionális fejlesztési irányainak tekintetében, valamint ígéretes és kellően differenciálható fejlesztési potenciált jelent a befektetőknek.


Megközelítés:

Tömegközlekedéssel a Zsilip utca felől közelíthető meg, gyalogosan és kerékpárral Újpest gyalogos hídon keresztül Óbudáról és Pestről is; a Meder utcai gyalogoshídon Pest felől közelíthető meg. Tömegközlekedés nincs a félszigeten.

Metro: 3  (Újpest városkapu)

Busz: 300, 301, 302, 305, 306, 310, 311, 312  (Zsilip utca)  104, 104 A, 204, 950, 950 A (Árpád út) 196 (Árpád út hajóállomás)

Vonat: S72, S76  (Újpest)

Min. bérleti idő

1 ev

Kaució

3 honap

Közös területi szorzó

nincs megadva

Üzemeltetési díj

2,3 + áram almérő eur-nm-ho

Négyzetméterár

1.5 - 4 €/m²/hó
617 - 1 645 Ft/m²/hó

Mélygarázs díja

nincs megadva

Fedezze fel a környéket!

További adatok

  • Recepció
  • 24 órás portaszolgálat
  • Konferenciaterem
  • Kártyás beléptetés
  • Étterem az épületben
  • Díjmentes parkolóövezet
  • Vendégparkoló
  • Belső udvar vagy tetőkert
  • Kávézó terasszal
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Kerékpár tárolási lehetőség
  • Öltöző
  • Székhelyszolgáltatás
  • Fitnessz terem
  • Bankautomata
  • 2 csöves légkondicionáló
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Split légkondicionáló
  • Szünetmentes tápegység
  • Telefonközpont
  • Optikai kábel
  • Sprinkler
  • Videokamerás rendszer
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Emelt padló
  • Álmennyezet
  • 4 csöves légkondicionáló
  • Lift az épületben
  • Hűtőgerendás
  • Hőszivattyús hűtés / fűtés

Kérjen ajánlatot

Emailben


Telefonon

In-Management Kft. (ingatlantanácsadó)

In-Management Kft.

+361920Megnézem

+3619201316

Mondja el véleményét új oldalunkról!
1
10