Szint Terület Szabad Telítettség Alaprajz
B épület 1. emelet i 365 m2 80 m2
C épület 1. emelet i 651 m2 330 m2
D épület Földszint i 1515 m2 562 m2
D épület 1. emelet i 479 m2 302 m2
G épület 1. emelet i 409 m2 124 m2
G épület 2. emelet i 303 m2 303 m2
M épület Földszint i 276 m2 276 m2
Szabad terület i 1400 m2 1400 m2

Összesen 5398 m2 3377 m2
Teljes terület 19163 m2 Szabad terület 3377 m2
Zöld minősítés nincs Min. bérelhető terület 25 negyzetmeter
Átadás éve 1980 Felújítás éve nincs megadva
Szabad raktárterület nincs megadva Szabad üzlethelyiség nincs megadva
Közös területi szorzó nincs megadva Üzemeltetési díj 2,3 + áram almérő eur-nm-ho
Régió Bp-észak (I., III., IV.,XIII., XIV., XV.ker) - városi
Weboldal www.in-management.hu/ingatlanok/budapest/kiado/nepsziget/
Tulajdonos nincs megadva
Fejlesztő nincs megadva
Üzemeltető nincs megadva

Az érvényben lévő hosszútávú városfejlesztési koncepció a rekreációt és a vízi turizmust támogató részek arányának növelésében látja a Népsziget jövőképét, ami ígéretes fejlesztési potenciállal ruházza fel a jelenleg számos pontján az elhanyagoltság jeleit mutató területet. A Duna angyalföldi és újpesti partszakasza mentén húzódó, a Palotai-szigettel összenőtt 42 hektáros félszigetnek egészen kalandos a története.

Ahogy a nevéből is sejthető, a Népszigetet eredetileg teljesen körbeölelte a Duna. Az 1830-as évek Magyarországán azonban egészen máshogy álltak hozzá a szigetekhez, mint manapság Dubajban, ezért a területet Újpesthez kapcsolták hozzá egy keskeny földnyelvvel a Zsilip utcánál. Az egyértelműen funkcionális okokra visszavezethető döntéssel egy téli kikötő is létrejött az Újpesti-öbölben, a parton üzemet alakított ki a Pesti és Fiumei Hajógyár, a keleti öbölben pedig a Ganz Danubius Hajó- és Darugyár telepedett le.

A lokális iparosodás újabb mérföldköve volt az 1896-ban megépült vasúti híd, ám ez sokakat sokáig nem zavart abban, hogy forró nyári napokon itt keressenek enyhülést a Dunában: a Népsziget nyugati oldalán egészen a múlt század 70-es éveiig működött városszerte népszerű szabadstrand. Az odajutást nagyban megkönnyítette, hogy a vasúti híd déli oldalát gyalogosok használhatták, az északin pedig kerékpárral és motorkerékpárral is lehetett közlekedni – természetesen oldalkocsi nélkül. A Népsziget a Római partnak is komoly konkurenciájává vált: az öböl felőli részen vízisporttelepek nőttek ki a földből, amelyek közül több jelenleg is nyitva van, a nyugati oldalon pedig a gyári üdülők száma növekedett meg. A félsziget déli csücskénél, a Meder utcánál anno egy Rocsó becenevet viselő kishajóval is át lehetett kelni az öblön, ám ez a lehetőség azt követően megszűnt, hogy az eredetileg a vízműveknek épült csőhidat 1975-ben a gyalogosok is birtokukba vehették.

A Népsziget a város fontos zöldterületeként Budapest tüdejének is fontos része, még akkor is, ha csak feleakkora, mint a Margitsziget. Mivel távolabb is van a városközponttól, ezért turisztikai jelentőségét nem is feltétlenül a messziről idelátogatók adják, hanem a negyedik és a tizenharmadik kerületből, esetleg a távolabbi kerületekből érkezők, akik a városon belül keresnek kikapcsolódási lehetőségeket. Ehhez rengeteg fejlesztésre van szükség, mivel jelenleg a Népsziget megközelítése sem egyszerű, tekintettel a pesti partszakaszon uralkodó átmeneti állapotokra, főként a számos felhagyott ipari létesítményre. Ezeknek a funkcióváltása azonban megkezdődött, és feltehetően fel is fog gyorsulni, ami további lendületet adhat a Népsziget turisztikai célú hasznosításának: az egykori üzemek helyén ugyanis többek között nagy lakásszámú lakóparkok épülnek, amelyek a Meder utcától délre 2006 óta épülő lakóépületekkel együtt egy komplett kisvárosnyi embert jelentenek.

A főváros városfejlesztési koncepciója a sport, a rekreáció, a turizmus, a minőségi zöldfelület növelése és az ezekkel összefüggő funkciókínálat bővítését irányozza elő a Népsziget. Ez egyszerre ad kiszámítható keretrendszert a terület funkcionális fejlesztési irányainak tekintetében, valamint ígéretes és kellően differenciálható fejlesztési potenciált jelent a befektetőknek.


Megközelítés:

Tömegközlekedéssel a Zsilip utca felől közelíthető meg, gyalogosan és kerékpárral Újpest gyalogos hídon keresztül Óbudáról és Pestről is; a Meder utcai gyalogoshídon Pest felől közelíthető meg. Tömegközlekedés nincs a félszigeten.

Metro: 3  (Újpest városkapu)

Busz: 300, 301, 302, 305, 306, 310, 311, 312  (Zsilip utca)  104, 104 A, 204, 950, 950 A (Árpád út) 196 (Árpád út hajóállomás)

Vonat: S72, S76  (Újpest)

Min. bérleti idő

1 ev

Kaució

3 honap

Közös területi szorzó

nincs megadva

Üzemeltetési díj

2,3 + áram almérő eur-nm-ho

Négyzetméterár

1.5 - 4 €/m²/hó
613 - 1 634 Ft/m²/hó

Mélygarázs díja

nincs megadva

Fedezze fel a környéket!

További adatok

  • Recepció
  • 24 órás portaszolgálat
  • Konferenciaterem
  • Kártyás beléptetés
  • Étterem az épületben
  • Díjmentes parkolóövezet
  • Vendégparkoló
  • Belső udvar vagy tetőkert
  • Kávézó terasszal
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Kerékpár tárolási lehetőség
  • Öltöző
  • Székhelyszolgáltatás
  • Fitnessz terem
  • Bankautomata
  • 2 csöves légkondicionáló
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Split légkondicionáló
  • Szünetmentes tápegység
  • Telefonközpont
  • Optikai kábel
  • Sprinkler
  • Videokamerás rendszer
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Emelt padló
  • Álmennyezet
  • 4 csöves légkondicionáló
  • Lift az épületben
  • Hűtőgerendás
  • Hőszivattyús hűtés / fűtés

Kérjen ajánlatot

Emailben


Telefonon

In-Management Kft. (ingatlantanácsadó)

In-Management Kft.

+361920Megnézem

+3619201316

Mondja el véleményét új oldalunkról!
1
10